سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید قصاص یک قاتل شرور این قدر طول بکشد؟!

ارسال شده توسط محمد وحیدی نژاد در 91/6/6:: 3:41 صبح

چند روز پیش سالگرد عبدالرحمان قاسمی بود ،جوان تازه دامادی که شهید امر به معروف و نهی از منکر شد، یک سال گذشت و ما همچنان منتظر قصاص قاتل شرور این شهید هستیم.

پدر عبد الرحمان به خاطر روحیه مذهبی ای که داشت درهشت سال دفاع مقدس از میهن اسلامی مان بیشتر اوقاتش را در جبهه ها سپری کرد، بعد از جنگ هم از فتنه های داخلی و تهاجم فرهنگی دشمن غافل نشد و هرگاه که در لشت نشاء انحرافی را مشاهده می کرد دهان به گلایه می گشود و تا آنجا که می توانست از مجاری قانونی برخورد با این انحرافات را پیگیری می کرد، به خاطر همین منش در چشم مردم لشت نشاء فردی شجاع و عزیز و در چشم اشرار این شهر خاری آزاردهنده است.

سال قبل در ماه مبارک رمضان یک روز صبح پدرعبد الرحمن یک تماس تلفنی مشکوک دریافت می کند که فردی ناشناس با لحنی تهدید آمیز به او خبر دریافت هدیه ای را می دهد.

بعدظهر همان روز عبدالرحمان و پدرش به بازار می روند، نزدیک به غروب که بازار خلوت تر می شود یکباره چند نفر که سردسته آنها هم یک شرور سابقه دار لشت نشاء است به آنها حمله می کند، عبدالرحمن که جوان رشید و نیرومندی بود ابتدا در مقابل آنها مقاومت می کند و آنها را به عقب می راند،شرور سابقه دار وقتی می بیند دست خالی از پس او بر نمی آید، جلو می آید و یکباره چاقویی را که پنهان کرده بود درمی آورد و در قلب عبد الرحمان فرو می کند،متاسفانه عبدالرحمان بر اثر این ضربه در آغوش پدرش دردم جان می سپارد. و قاتل او فرار می کند،که بعدا او را دستگیر می کنند.

شرارت این قاتل در شهر لشت نشاء استان گیلان شهره عام و خاص است، و قبل از این هم به جرم شراب خواری در ملا عام و آزار ناموس مردم و چاقو کشی بازداشت شده بود،ولی پس از مدت کوتاهی آزاد می شد وبا جسارت تمام راه قبلی اش را ادامه می داد، شاید اگر قبل از این سانحه دلخراش برخورد لازم با او شده بود، چنین اتفاقی نمی افتاد.

و آیا بهتر نیست که  بعد از وقوع چنین جسارت هایی از طرف این اشرار سابقه دار در کمترین زمان ممکن با آنها در ملا عام برخورد جدی صورت بگیرد تا دیگر هیچ شروری فکر چنین جنایت هایی به ذهنش خطور نکند؟

چرا باید قصاص چنین قاتلی تا یک سال به تاخیر بیافتد؟!





بازدید امروز: 34 ، بازدید دیروز: 47 ، کل بازدیدها: 253754
_