• وبلاگ : برگ هاي عَشَقه
  • يادداشت : دوبس دوبس!!!
  • نظرات : 5 خصوصي ، 42 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام:

    نظر من اينه که طبق قانون طبيعت، ذوقتي کسي در مسائلي غير از خدا و فطرت الهي براي به آرامش رسيدن و لذت روحي به دنبال چيزهاي حرام و بعضا عجيب و غريب مي گردد هرگز روح خود را ارضا نخواهد کرد و تا عمق منجلاب پيش خواهد رفت.

    عزيزاني که با گوش دادن به موسيقي هاي حرام و تند مي خواهند به آرامش روحي برسند، نه تنها به آن حظ باطني نخواهند رسيد بلکه روز به روز بر حرص و ولع آنها افزوده مي شود! ابتدا به سمت موسيقي هاي تند و غير طبيعي مي روند و کم کمک صداي عادي آنان را ارضا نمي کند، آهسته آهسته با صداي بلند گوش مي دهند و به جايي مي رسند که چنديدن ميليون تومان پول بي زبان را خرج باندهاي کذايي و بلندگو هاي آنچناني مي کنند با اين تصور که شايد لذتي بهتر در آن باشد! طبيعتا بعد از مدتي که به آرامش مورد نظر خود نرسيدند، مي خواهند عکس العمل ديگران را بفهمند تا يقين کنند اين! همان موسيقي دوست داشتني است که مي تواند به آنها کمک کند. پس با ماشين به ميان مردم مي روند تا بهره اي هم به بقيه برسانند!!

    بارها ديده ام که نزديک جمعي که مي رسند، سرعت ماشين خود را کم و صداي ضبط را بسيار بلند مي کنند و به دنبال ديدن عکس العمل مردم هستند که البته بسيار متنوع است!

    به نظر بنده؛ بايد بهترين راه هاي رسيدن به آرامش روحي را به جوانان آموخت. صوت دلنشين قرآن، زيارت اماکن متبرکه، سفر هاي کوتاه به دل طبيعت،و و و ....

    راه هاي زيادي هست که بايد بنا به سليقه جوانان به آنان نشان داده شود.

    ممنون از دعوت با ارزشتان.

    موفق و مويد باشيد.

    پاسخ

    سلام، ممنون از نظرتون اين نظرتون براي خودش يه پا مقاله بود.