سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست زدن در امور سیاسی!

ارسال شده توسط محمد وحیدی نژاد در 94/1/26:: 5:42 عصر


این روزها ست زدن در بین مردم خیلی مد شده است!

حتی این اصل ارزشمند پا را فراتر از ست زدن لباس گذاشته است و وارد تئوری های اداره کشور هم شده است!

مثلا آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در همایش بانوی انقلاب گفتند:

متأسفانه در جامعه امروز ما نهی از منکر فقط در برخی از خیابان‌ها و آن هم علیه زنان است و بس؛ امروز بزرگترین منکر ما بیکاری در جامعه و کم‌آبی است و بزرگترین معروف ما توسعه اقتصادی کشور است. چطور منکر و معروف اینقدر مقامش پایین آمد و کی منکر و معروف را از مسائل اصلی اجتماعی به چند فرع تنزل داد؟ البته فروع اسلام هم مهم است 1.

این جا بود که فهمیدم ، چون یک چشم در حال کور شدن است باید چشم دیگر را هم رها کرد تا کور گردد!

حتما می پرسید خب چرا چشم مریض را مدوا نمی کنی؟

درست است که ریش و قیچی اقتصاد دست خود دولت است، ولی از آن جایی که اصلاح اقتصاد وقت و مشقت فراوان می برد، بهتر است برای ست کردن امورکشور،  فرهنگ را هم از این که هست بیشتر رها کنیم!

چه ایرادی دارد، بگذار در کنار اجرا نشدن اقتصاد مقاومتی و فساد در امورات اقتصادی و... ، همچنان ایران یکی از بزرگترین وارد کنندگان لوازم آرایشی در دنیا باشد، تا شاید کشورهای غربی به خاطر این واردات گسترده رحمی به ما کنند و تحریم را بردارند و ما بیشتر وارد کنیم و اقتصاد کشور سرحال بیاید، اقتصاد که درست شد ، فرهنگ هم خود به خود درست می شود. درست هم نشد ایرادی ندارد چون فروعات است!( در حاشیه می گویم ، این حرف ها که می گویند تمدن بزرگ اسلامی در اندلس براثر انحطاط فرهنگی نابود شد دروغی بیش نیست، آنها هم حتما توسعه اقتصادی را خوب پیگیری نکردند که نابود شدند.)

بگذار آمارهای طلاق بر اثر برنامه های ضدفرهنگی ماهواره ها روز به روز بیشتر گردد، تا بلکه زن و مرد از هم جدا گردند، در این صورت زن هم مجبور می شود کار کند و این یعنی نیروی کار دو برابر (تازه زنان نیروی کار ارزان تر هم هستند) و همه منجر می شود به اقتصاد بهتر!

ببینید عجب ثمرات خیری دارد این قانون ست زدن!

1- آدرس سخنان آقای روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در همایش بانوی انقلاب

 





بازدید امروز: 24 ، بازدید دیروز: 47 ، کل بازدیدها: 252036
_