سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای تلگرام جون!

ارسال شده توسط محمد وحیدی نژاد در 94/8/27:: 7:49 صبح

دوستانت کلیپی را در گروه به اشتراک می گذارند که زیر آن آدرس کانالش هم هست، وقتی وارد آن کانال می شوی، می بینی به! عجب کلیپ هایی! همه رقم موجود است، بی دردسر! در همان کانال آدرس کانال های دیگری است، وقتی به داخلشان می روی باورت نمی شود که در ایران هستی!!! بابا در آمریکا هم این قدر دسترسی به این جور فیلم ها نیست!

تازه بعضی هاشان هنگام ورود لیستی از کانال های دیگر را هم در اختیار تو می گذارند!

برای یک نوجوان یا حتی جوان فضایی رویایی تر از این نیست!!(البته حدس قوی می زنم که الان کودکان هم تلگرام را بهتر از من و شما می شناسند!)

ولی می گویند تلگرام شبکه خوبی است چون ثابت نشده جاسوسی است( آخر می بینید بعضی ها چقدر بدبینند! طرف به من می گوید چرا تلگرام این همه امکانات و فضای اینترنت را رایگان در اختیار ایرانی ها گذاشته خب حتما جاسوسی است!)، تازه خیلی امکانات هم دارد، میتوانی فایل هم بفرستی، پر از استیکرهای جذاب به هر زبان بومی کشورمان!

این که بیشترین کاربران این شبکه هم ایرانی هستند اصلا معنای خاصی ندارد! خب حتما به خاطر این است که ایرانی ها خوش سلیقه ترین مردم دنیا هستند!

خداراشکر مسئولین لارج ما هم اصلا احساس خطر نمی کنند! خداراشکر جنبه شان بالا رفته، می فهمند که نوجوانان وکودکان ما می توانند خودشان تشخیص بدهند کدام کلیپ را ببینند و کدام را نه! نگو ولی آمار چیز دیگری را نشان می دهد! حتما بعدش هم می خواهی بگویی جوان و نوجوان سرشار از انگیزه دیدن این جور کلیپ هاست، دست بردار از این حرف های عهد بوقی باور کن این یک مقدار آسیب کم را با فرهنگ سازی حل می کنیم.

در پایان تشکر می کنم از دوستان و نهادهای رسمی و غیر رسمی کشورم که با استفاده کردن از این شبکه امن گامی در جهت اعتلا و رشد ارتباطات در کشورمان برمی دارند نقطه





بازدید امروز: 14 ، بازدید دیروز: 47 ، کل بازدیدها: 252026
_