سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این جا افغانستان نیست!

ارسال شده توسط محمد وحیدی نژاد در 91/11/23:: 8:36 عصر

مخلص کلام
دیروز بعد از راهپیمایی 22 بهمن در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به سمت رئیس مجلس لنگه کفش پرت کردند و اجازه ندادند که صحبت کند،
ما هم قبول داریم که رئیس مجلس و رئیس جمهور در یکشنبه هفته گذشته در مجلس بداخلاقی کردند، ولی این رفتار شما هم در حرم مقدس حضرت معصومه (س)  کمتر از بد اخلاقی آنها نبود.

اما شرح واقعه :
دیروز بعد از راهپیمایی 22 بهمن آقای لاریجانی در شبستان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها پشت تریبون رفتند تا صحبت کنند، از همان ابتدا عده ای با شعار دادن(مثل خواص بی بصیرت ،بصیرت بصیرت) اجازه ندادند که صحبت ایشان پا بگیرد،آقای لاریجانی جمعیت را به آرامش دعوت کردند ولی انگار که بنزین روی آتش بریزی اعتراض ها بیشتر شد ولنگه کفش بود که از طرف عده ای از مردم به طرف ایشان روانه می شد ، در نهایت آقای لاریجانی با یاری نیروهای امنیتی از دست مردم خشمگین جان سالم به در بردند،بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه موقت قم و تولیت حرم حضرت معصومه (س) بر روی سکو رفتند و کنترل جعمعیت را بدست گرفتند تا کار به جاهای باریک تر نکشد و با سخنانی کوتاه به حمایت از مقام ولایت و رهبری پرداختند و بداخلاقی مسئولین را مذمت کردند.سخنانی کوتاه که حالا با تکبیرهای جمعیت بیشتری تایید می شد.
سال قبل هم رییس مجلس در چنین روزی در حرم صحبت کرد و با اعتراض مردم روبه رو شد البته شدت آن نسبت به امسال خیلی کمتر بود،و می شد حدس زد که امسال هم چنین اتفاقی بیافتد،باز آفرین به هوش احمدی نژاد که چند سالی است که دیگر به دنبال سخنرانی عمومی در قم نیست.
شکی نیست که رهبری و مردم از بداخلاقی های مسئولین در یکشنبه گذشته مجلس خیلی ناراحت هستند، بگو و مگوی رئیس مجلس و رئیس جمهور شباهت زیادی به کینه توزی های بچه گانه دارد که طرفین به هر قیمتی شده می خواهند به طرف مقابل ضربه بزنند و اصلا برایشان مهم نیست که چه عواقبی دارد. و این برای جمهوری اسلامی ایران که یک نظام اخلاق مدار است یک آبروریزی بین المللی محسوب می شود.
ولی راه مقابله با این بچه  بازی های مسئولین این نیست که در سطح جامعه درگیری فیزیکی ایجاد کنیم.آن هم در یوم الله 22 بهمن و در حرم مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها
زیرا این ره که می روید به افغانستان است برادر...

ناگفته نماند که بعضی این لنگه کفش پرانی را برنامه ریزی شده و از طرف جریان انحرافی دولت می دانند.





بازدید امروز: 53 ، بازدید دیروز: 47 ، کل بازدیدها: 252065
_