• وبلاگ : برگ هاي عَشَقه
  • يادداشت : دشمني با فلسفه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اميد 
    ازخواندن مطلب بسيارخوبتان استفاده کردم .اينکه دشمنان کنوني فلسفه که باتکيه برشرع منهاي عقل دشمني بافلسفه مي کنند معناي حقيقي دين را نفهميدند جاي تاسف داردزيرا درهمان دين داريم که مي فرمايد: کلماحکم به العقل حکم به الشرع وکلماحکم به الشرع حکم به العقل. البته اينگونه دشمني ها دريک طيف خاص ازدينداران است نه همه آنها ومسلماافرادي مثل علامه طباطبايي وملاصدرا چنين فکرنمي کرده اند8472
    پاسخ

    سلام، خوشحالم که قابل استفاده بود، ممنون
    + منتقد 

    مخالفان فلسفه ، مخالف با عقل نيستند . آنها ميگويند سخنان فلاسفه مسلمات اعتقادي نيستند و قابل نقدند . و اگثريت متکلمان و فقهاي شيعه که بي عقل و مخالف عقل نبوده اند
    پاسخ

    سلام ،کاش بيشتر دقت مي کرديد ، شما در نظر کوتاه تان سعي کرديد که مخالفين فلسفه به خاطر هر دليلي را منکر فلسفه و مطلب مرا در مقابل همه آنها قرار بدهيد که اين اشتباه شماست ، اول اين که چه کسي گفته است که اکثر متکلمان و فقهاي شيعه مخالف فلسفه بوده اند؟!!اين حرف بي سند و هوچي گري است. دوم آنها هم که مخالف بودند به چه خاطر مخالف بودند؟ عده زيادي از آنها فلسفه را مشروط قبول دارند، سوم اين که چه کسي ادعا کرده دانسته هاي فلسفي غيرقابل نقد است؟ اتفاقا از اول تا آخر فلسفه پر از نقد و پاسخ است. اگر مطلب را خوب مي خوانديد متوجه مي شديد روي سخن من با چه کساني است ، عجيب است که با وجود آوردن اسم گروه آنها باز هم متوجه منظور من نشده ايد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ يكشنبه 93 ارديبهشت 14 نوشته شما با عنوان دشمني با فلسفه برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن ج.ا. شيرازي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام ، ممنونم
    سلام
    با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر همت و عزم ملي مردم و مديريت جهادي گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه براي اين موضوع مهم تحت عنوان «جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» کرده است.
    لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي ما را ياري فرمايند.
    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد.
    لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» اطلاع دهيد.